Alt til din FEST hos ABCevent
ABC Event er et eventskabende firma, der tilbyder unikke og spændende oplevelser for virksomheder og privatpersoner. Vi planlægger og gennemfører events i alle størrelser, lige fra teambuilding aktiviteter og firmafester til store konferencer og produktlanceringer.
Vores dygtige team består af erfarne eventspecialister, der har en passion for at skabe mindværdige oplevelser for vores kunder. Vi sætter en ære i at levere høj kvalitet og service, og vi går ingen steder uden at have fået vores kunders fulde tilfredshed.
Med ABC Event får du den perfekte partner til at skabe en uforglemmelig begivenhed. Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at planlægge din næste succesfulde begivenhed.
ABCevent er Danmarks eneste udlejning og eventbureau med alt udstyr under eget tag.
ABCevent har udlejning af telte, borde, stole, service, foodmaskiner, pølsevogne, toiletvogne, legeaktiviteter, jukebokse, tema fester, scener, lyd og lys
ABCevent har mere end 35 års erfaring og kan bistå til alle typer arrangementer med alt vores erfaring og knowhow når der skal arrangeres fester eller vigtige begivenheder. Du har måske brug for en brik, et par brikker eller måske alle brikkerne til at fuldende din fest. Vi kan det hele og mulighederne er uendelige mange.
ABCevent er et bureau der designer alle typer fester og events, fordi vi elsker det, og for at give vores kunder en oplevelse, som sætter spor og gør en forskel.
ABCevent lægger vægt på gensidig ærlighed, tillid og forventningsafstemning. Vi leverer det aftalte produkt – hver gang – og holder dig orienteret hele vejen. Ærlig kommunikation og grundigt forarbejde er kernen i vores løsninger og en forudsætning for vores virke som eventbureau.

Tema fest
Vi arrangerer
Vi har ideerne og ved hvad der skal til for at din temafest bliver en succes.
Brylluparrangør
Med 35 års erfaring som weddingplanner kan vi stå for alt og har alt til bryllups festen uanset om det skal holdes i telt i haven med udendørs vielse eller det skal være prinsesse bryllup på et slot eller måske et kro bryllup med plads til alle gæster kan overnatte.
Eller måske et forsamlingshus bryllup hvor man står for det meste selv og selv har fingeren på pulsen med alle detaljer..!!!
Ja uanset hvad du vælger kan vi være behjælpelige med at samle alle detaljer og ikke mindst holde styr på økonomien..!